niedziela, 24 lipca 2016

MAXI DRESS I KAPELUSZ W STYLIZACJI DNIA


Maxi dress, paski, kapelusz i "ortopedyczne" klapki które nie wiadomo czy mają więcej zwolenników czy przeciwników.

Połączenie wydaję się być ryzykowne czy też napewno poza moim komfort zone - zwłaszcza jeśli chodzi o kapelusz, ale czuję się w tej stylizacji świetnie!

Monochromatyczne kolory, dużo słońca i uśmiechu! 
Zapraszam :)



Detale...












Maxi Sukienka - H&M

Sandały - Birkenstock, moje kupione w Tk Maxx

Kapelusz - Stradivarius

Torebka - Stradivarius 

Okulary - Penneys 





zdjęcia by @gagata_d




12 komentarzy:

  1. fajna, wygodna, letnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi się podoba tło tych kolorowych drzwi <3 Propozycja też bardzo fajna! Pozdrawiam, Daria xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. typowy Irlandzki motyw :) mnie tez mega urzeka :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Ortopedyczne buty również do mnie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe drzwi są fantastyczne :)
    Przyjemna stylizacja, takie z kapeluszem kojarzą mi się z jakimś nadmorskim kurortem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety pogoda nas nie rozpieszcza i odkąd zakupiłam ten kapelusz dopiero tego dnia miałam go okazję pierwszy raz ubrać, a gwarantuję że sobie trochę poczekał... ale bardzo mi się spodobało i szykuję już inne propozycję z jego udziałem. zauważyłam, że większość na problem z tym jak go nosić, dlatego może uda się Wam coś podpatrzyć u mnie ;)

      Usuń
  5. Stylizacja, którą chętnie sama bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie minimalistyczne stylizacje, szczególnie na lato! Super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie minimalistyczne stylizacje, szczególnie na lato! Super <3

    OdpowiedzUsuń